duminică

Atelier nou :)


2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna ziua Oana,
eu scriu literatura pentru copii. Am o carticica pe care imi doresc s-o public si am gasit o editura care e dispusa a o publica contra cost, dar fiind vorba de literatura pentru copii as avea nevoie de ilustrarea cartii si cum eu nu ma pricep, te-am descoperit in internet. M-ar interesa daca m-ai putea ajuta si termenii in care am putea realiza o eventuala colaborare.
Mentionez ca vanzarea carticelei trebuie facuta de mine.
Cu increderea ca ai putea fi interesata si nu vei avea un tarif foarte mare mi-as dori sa ma contactezi si iti multumesc anticipat pentru rabdarea de a citi acest mesaj.
P.S:Lasa-mi pentru moment un raspuns pe pagina blogului tau.
Cu admiratie, pentru ceeea ce faci,
Dori

oana ispir spunea...

Buna Dori,
multumesc pentru aprecieri :)
Ma bucur ca mai are vizitatori blogul, uitasem nitel de el.
Momentan lucrez la un proiect, asadar nu am timp chiar acum.
Daca nu te grabesti tare cam la sfarsitul lui septembrie as avea timp. Scrie-mi pe privat mai multe detalii: oanaispir@yahoo.com